@wszuwarach

Reklamacja 

Szczegółowe uregulowania dotyczące reklamacji znajdziesz w Regulaminie, ale dla Twojej wygody przygotowaliśmy też skrót zawierający najpotrzebniejsze informacje. 

W razie reklamacji postępuj zgodnie z poniższymi wytycznymi:

  • Jeśli przedmiot jaki kupiłeś posiada wady, możesz wypełnić formularz reklamacji (link do przykładowego dokumentu znajdziesz też na końcu tego artykułu).
  • Możesz też przygotować samodzielnie dokument zawierający (poniższe wymogi mają oczywiście tylko charakter zaleceń): nazwę produktu, datę zakupu, imię i nazwisko oraz adres osoby, która dokonała zakupu, dane kontaktowe (telefon lub adres e-mail), opis wady oraz datę i okoliczności jej wystąpienia, a także informację na temat preferowanego sposobu rozwiązania reklamacji (naprawa wady, obniżenie ceny, wymiana towaru lub zwrot kosztów).
  • Informację o reklamacji wraz z ewentualną dokumentacją zdjęciową należy przesłać mejlem na adres reklamacje@wszuwarach.pl lub listowne - Szuwary - Wyszukane Rękodzieło - Adriana Parszutowicz, Brąswałd 42b, 11-001 Dywity). Sklep wszuwarach.pl może zwrócić się też o fizyczne przesłanie reklamowanego towaru przesyłką poleconą Poczty Polskiej, wtedy w celu refundacji jej kosztów poproszony zostaniesz o podanie numeru konta (nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem).
  • W ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania reklamacji, sklep wszuwarach.pl mejlem lub listem ustosunkuje się do niej (jeśli tego nie zrobimy, reklamację uznaje się za uznaną)
  • Zawsze staramy się załatwiać wszelkie sprawy tak, byś był zadowolony i wrócił do nas w przyszłości. Jeśli jednak nie będziesz usatysfakcjonowany rozstrzygnięciem, w regulaminie znajdziesz informacje, do jakich organów możesz się odwołać lub poprosić je o wsparcie.

Odstąpienie od umowy

Szczegółowe uregulowania dotyczące odstąpienia od umowy zakupu w sklepie internetowym znajdziesz w Regulaminie. Tutaj przygotowaliśmy dla Ciebie skrót najważniejszych informacji.

Wiele osób ma wątpliwości, czy zakupiony w internecie towar będzie faktycznie wyglądał tak, jak sprzedający pokazał go na zdjęciach. Mając to na uwadze, dokładamy w naszym sklepie wszelkich starań, by jak najwierniej prezentować przedmioty wykonane przez artystów i rzemieślników, oraz zapraszamy do współpracy tylko twórców, których dzieła są faktycznie na najwyższym poziomie. Kupując w internecie możesz też zawsze w ciągu 14 dni odstąpić od umowy bez konieczności podawania przyczyn i ponoszenia kosztów dostawy. 

Jeśli chcesz odstąpić od umowy postępuj zgodnie z poniższymi wytycznymi:

  • W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformuj pisemnie sklep wszuwarach.pl o decyzji odstąpienia od umowy (możesz to zrobić np. listem wysyłanym na adres Szuwary - Wyszukane Rękodzieło - Adriana Parszutowicz, Brąswałd 42b, 11-001 Dywity lub przez e-mail na reklamacje@wszuwarach.pl). Możesz użyć w tym celu załączonego tu Formularza Odstąpienia od Umowy.
  • Odeślij nam zakupioną rzecz w ciągu 14 dni od otrzymania potwierdzenia, że do sklepu wszuwarach.pl dotarło twoje zawiadomienie o odstąpieniu od umowy (przedmiot musi być nieużywany, pamiętaj też o starannym zapakowaniu przesyłki).
  • Gdy tylko otrzymamy przesyłkę, ewentualnie potwierdzenie jej wysłania, przelejemy na Twoje konto pieniądze za oddany przedmiot, a także koszty przesyłki (cena zwykłego sposobu dostarczenia przesyłki oferowanego przez sklep).

Uwaga: Możliwość odstąpienia od umowy nie obowiązuje m.in. w przypadkach rzeczy personalizowanych i tworzonych na specjalne zamówienie.

Formularz reklamacji do pobrania - wzór pdf

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY - WZÓR PDF